Sabtu

imissyou boy !


assalamualaikum , hei , nmpk kha gmbar diatas tuh sapa , c boy lha , huhu ! aku masi sedih , sebab aku rindu kn dya ! imissyou boy :'(
aku mok text dya tapi tiada kredit ku kesiangg , itu pon kalaw aku text dya belum tentu dya balas , huhu !
bear tuhan saja yang tahu be'tapa rindu khu dengan c boy terlalu kuat , ceh ! haha :b
hanya di blogg saja aku mampu meluahkn prasaan , maw mluahkn sama kwan but dorang suru aku lupakn c boy ! 
sumpah ! aku tidak akan lupakan dya dan aku mengaku aku masi be'harap sama dya , 
aku harap dya terima aku balek , 
:'(
tapi banyak urang suru aku carik laen , aku xmo ! aku xmo !
aku ttap juga tunggu dya , aku still sayang dya ! jangan halang aku untuk me'cintai dya yg kedua kalinya ,
bear lha aku gila gara-2 c boy , kalaw bole kn aku mok gantungdiri , tapi tidak berani aku buad semua tuh , aku sayang allah :'(
boy , aku akn jadikn dirimu knangan terindah dalam hidupku :'\


Tiada ulasan:

Catat Ulasan