Jumaat

mohd din



hei , teka sapa yang diatas nhe ? c boy ( yang pakai baju skola ) , aku rindu yang teramat sama dya :\ !
okeoke , abaikan dulu itu . sekarang aku mauk crita sama kamo , pasal c boy dengan perempuan tuh ! c setangg , grr -.-'' . bikin saket ati ! esh .
aku te'kejut dengar c boy be'kapel sama c setang , tapi bukan c boy yang mintak kapel , c setangg yang mintak kapel , pelik kn ! perempuan yang minta kapel ? agak lucu disitu . bole nya c boy terima dya ! huh :3
patut lha tem aku kapel sama c boy , dya mok betul tahu sapa kapel nya c boy , abis dya tngok muka ku , trus dya cakap '' bhe , be'kapel sama budak-budak lagi tuh '' agak bodok itu perempuan , budak-budak kha aku ? kaw buta ? ataw pekak ? ehh , apa kaitan pekak nhe ? haha . dya tidak nampak aku suda matang . matang lha sangat -.-'' rupa nya ada hati juga test-test sama c boy , tidak tahu lha c boy sayang kha ataw nda . yang penting aku sayang dya ! 
'' woi setang , jangan pernah kaw rampas c boy dari aku , kaw taw jugak kn aku syang dya macam mna , tolong jauhkn dya ! jangan sampai jiwa mu te'luka '' 
btw , still sayang sama c boy ! :')






Tiada ulasan:

Catat Ulasan